Webáruház rendszerek
You are here
Manapság a vásárlók bárhol, bármikor és bármilyen módon élni szeretnének vásárlási szándékukkal. Nincs megkötés sem helyben sem időben. Éppen ezért biztosítani kell számukra, hogy asztali gépről vagy mobileszközről gyorsan és könnyedén tudják megvásárolni a kívánt terméket. Az általunk kínált webáruház rendszer a vásárlók számára számos kényelmi funkciót foglal magába, a manapság elektronikus kereskedelemben használt fizetési és szállítási módokon felül. Gondolva a napi szintű adminisztratív munkával járó nehézségekre, webáruház rendszerünket olyan modulokkal láttuk el, hogy az időigényesnek vélt munkákra szánt ráfordítás lényegesen lecsökkenthető. Ezáltal a vásárlók könnyedén jutnak hozzá a termékhez, Ön pedig hatékonyan kezelheti az ezzel járó adminisztratív munkát.
Folyamatosan építünk ki újabb fizetési és szállítási módokat, egyéni modulokat a vásárlói élmény fokozására. Minden szegmensre vannak megoldásaink, legyen szó divatról, lakberendezésről, ékszerről, alkatrészről, vagy bármi másról. A néhány termékes online értékesítéstől, a több ezer terméket kínáló webáruház rendszerig, nálunk megtalálja az Önnek legjobban megfelelőt.
Mi tudjuk, hogy kell a marketinget, az elektronikus kereskedelmet, élmény növelést, használhatóságot, rendszer integrációt, optimalizációt összekapcsolni egy dinamikus és átlátható e-kereskedelmi rendszerré. Egy jó webáruház vonzó külsővel rendelkezik, biztonságos, informatív, könnyen használható és az Ön által képviselt brand formai és tartalmi elemeit hordozza.
A pontos igényekről és lehetőségekről részletesen egyeztetünk egy tárgyalás keretei között, mielőtt bármelyik csomagunkban található webáruház fejlesztését, tervezését megkezdenénk. Nem csak, hogy személyre szabott webáruházat készítünk Önnek, de tárhelyet és igény esetén karbantartást is biztosítunk.
Egy webáruház rendszer indítása komoly döntés, így az azt megelőző kutatás sem bír kisebb súllyal. Ennek megfelelően igyekszünk Önnek a lehető leginformatívabb tájékoztatást megadni. Reméljük sikerül meggyőznünk Önt arról, hogy az általunk kínált webáruház rendszer méltó fegyver lehet a manapság kialakult online harcban.
BASE csomag
- Korlátlan számú termék
- Kategória, alkategória oldalak
- Gyártói oldalak
- Ajándék domain és tárhely 1 évre
- Szállítási költség kalkulátor
SMALL csomag
- BASE csomag tartalma
- Facebook / Twitter integráció
- Egyéni megjelenés
- Postai utánvét modul
- SSL hitelesítés tanusítvány
STANDARD csomag
- STANDARD csomag tartalma
- Személyes átvételi pontok beállítása
- PayPal integráció
- Kiemelt termékek, Újdonságok
- Többnyelvűség támogatása
ADVANCED csomag
- ADVANCED csomag tartalma
- Termékszűrő
- Logo tervezés
- Kapcsolódó termékek modul
- Termék-összehasonlítás funkció
PRO csomag
- ADVANCED csomag tartalma
- Online bankkártya tranzakció
- Extra SEO modul
- Mobil eszköz optimalizálás
- Valutaváltás valós idejű árfolyamon
Webáruház rendszer modulok
Marketinget támogató funkciók:
Az egyik legegyszerűbb és legolcsóbb marketing eszköz, mellyel új webáruházának forgalmát gyorsan fel tudja lendíteni, illetve a már meg lévő áruházak bevételeit és látogatottságát növelni. Alkalmas nagy vásárlói tömegek megcélzására, vásárlásmotiválásra, használata egyszerű. A kuponok száma szinte korlátlan, illetve lehetőség van névre szóló egyedi ajándékutalvány létrehozására is. A kuponok különfélék lehetnek:
- a kedvezmény alapján: százalékos, vagy fix összegű;
- felhasználhatóság gyakorisága alapján: egyszeri, vagy többször használatos;
- vonatkozás szerint: egy termékre, termékcsoportra, illetve teljes vásárlásra vonatkozó kedvezmény;
A kuponok kitűnően használhatók direkt marketinghez, akár személyre szabottan is.
SEO modulunk segítségével a minden igénynek megfelelően szabályozni tudjuk a webáruház minden egyes oldalát, ezzel biztosítva a keresőkre történő maximális optimalizáltságot. A webes keresőkre optimalizáltság kiemelten fontos, az egyik legfőbb látogatottságot generáló forrásunk, így érdemes maximálisan kihasználni a benne rejlő lehetőségeket.
A modul alapértelmezetten automatikus keresőoptimalizálásra alkalmas, de további különféle automatikus beállítási lehetőséggel meghatározott sablont is be lehet állítani. Lehetőség van az egyes aloldalak külön-külön történő manuális optimalizálására is. Keresőbarát linkek alkalmazásával tovább optimalizálja webáruházát.
Ez egy olyan szabvány az úgynevezett „oldal elköltözött” visszajelzés szerveroldali átirányítására, mellyel kiküszöbölhetőek a 404-es hibák. Abban az esetben használjuk, mikor webhelyét új tárhelyre (domain-re) költöztette, irányította; továbbá megváltoztak a webáruházban szereplő linkek. A keresőmotorban elért eredményeket továbbra is fenn lehet tartani ezzel a megoldással, mivel biztosítja az elavult URL címekre mutató linkek átirányítását az újonnan létrehozott oldalra.
Ennek a funkciónak az előnyei, hogy a látogatói több URL-en keresztül is el tudják érni weboldalát, webáruházát, így a korábbi érdeklődői is egyszerűen megtalálják. Az aloldalakhoz nem kell külön új URL-eket létrehozni, mely leegyszerűsíti az átirányítást, és a már meglévő keresőoptimalizálás által elért eredményei, helyezései is megmaradnak, mely marketing szempontból is igen szerencsés.
A szociális média rohamosan fejlődő és terjeszkedő felületének köszönhetően még inkább elterjedté váltak a weboldalakba integrálható közösségi funkciók, melyeknek csoportformáló hatása további lehetőségeket rejt magában. Az egyik legnépszerűbb példája a Facebook rajongói doboz, ahol jól látható mennyien és kik kedvelik az Ön oldalát, webáruházát. A modul esetében lehetőség van az oldalhoz illeszkedő testreszabásra, illetve a megjelenés beállítására.
Ezzel a funkcióval lehetősége van a vásárlások, és egyéb konverziók (mint például hírlevél feliratkozás, kapcsolati űrlap kitöltése, termék megtekintés, kosárba helyezés vásárlás nélkül stb.) mérésére, illetve különböző listák létrehozására, melyeket a későbbiekben remarketing célra is alkalmazhat. Kifejezetten adott csoportoknak szóló, célzott hirdetések kialakításához is kitűnően használható.
Ez egy olyan információhalmaz kigenerálását takarja, mely alapján a google gyorsabban indexeli (feltérképezi) a webáruház aloldalait. Mivel egy webáruházban folyamatosan változnak a tartalmak – új termékek kerülnek be és ki az adatbázisból, mellyel egyidejűleg a termékoldalak is változnak (megszűnnek vagy létrejönnek) – ezeknek az adatoknak a dinamikus kigenerálásával jelentősen javítható a keresőoptimalizáltság. A modul egy olyan információs eszköz a Google felé, mellyel tájékoztatjuk a keresőt az új, fontos tartalmak létezéséről, továbbá hogy ezeket a kiemelt oldalainkat milyen gyakran frissítjük.
A gyors mobilnetnek és az okos telefonok elterjedésének köszönhetően manapság már alapvető elvárás egy webáruház mobilra optimalizált megjelenítése. A mobilra történő optimalizálás segíti az érdeklődők navigálását az oldalon belül és az oldal hatékonyságát is növeli. A vásárlás és az oldal használata egyszerűbbé válik, a letisztult nézet megkönnyíti a böngészést a telefon vagy tablet méretű kijelzőkön. Forgalomnövelő hatása pedig abban mutatkozik meg, hogy szinte azonnal bárhonnan elérheti a kínált terméket, szolgáltatást a vásárló így kevesebb az – úgymond – „lepattanó” érdeklődő.
A megújult Google Analitika követőkóddal még hatékonyabb az adatgyűjtés és az információk rendszerezése. Használatával szinte minden olyan fontos információt láthatunk a webhely látogatóiról, mint például a demográfiai információk, látogatói szokások, technikai adatok, megtekintett tartalmak, oldalsebesség, stb.. További előnyei még a rugalmasabban használható követőkód, egyszerűbb beállítási lehetőségek és az offline adatok visszatöltésének lehetősége.
Mint ahogy az a modul megnevezéséből is látható ez a funkció lehetővé teszi a Facebook profillal történő hozzászólás írását. A modul összeköti az ön közösségi oldalát a webáruházával - termékeivel és szolgáltatásaival –, így jól láthatóan valós vásárlói vélemények jelennek meg, mely fontos szerepet játszhat akár – motiválhat is – egy vásárlási döntés meghozatalakor.
A Google Ads Remarketing – hasonlóan a Facebook remarketinghez – a célzott hirdetések kialakításához nyújt kitűnő segítséget egyedi listák létrehozásával.
A látogatók felkerülnek különböző listákra a megtekintések alapján így a Google hirdetési rendszerébe is bekerülnek, majd a későbbiekben – ha egy az Önével releváns oldalon böngésznek – megjeleníthető számukra különféle hirdetés.
A megjelenített hirdetések lehetnek szinte bármilyen típusú marketing anyagok, mint például: animált, képes, HTML5 formátumú, responsive, szöveges és különböző elrendezésű.
Célzás szerint a reklám szólhat azoknak a látogatóknak, akik nem fejezték be a vásárlási folyamatot (kedvezményekkel motiválhatóak), vagy a megvásárolt termékekhez kapcsolódóan ajánlhatóak tartozékok és kiegészítők, sőt akár arra is van lehetőség, hogy a megvásárolt termék előre tervezett elhasználódásának idejére legyen beállítva vásárlásra ösztönző hasonló terméket ajánló reklám.
További alternatíva a dinamikus, adott termékmegtekintésekhez egyedileg beállított termékek ajánlása hirdetés formájában, a széleskörű beállítási opcióknak köszönhetően rengeteg különféle felhasználási módot tudunk még javasolni.
A Google Tag Manager egy viszonylag új szolgáltatás, amely leegyszerűsíti a követőkódok használatát a weboldalon, mégpedig úgy, hogy használatával nem szükséges az oldal kódba az összes scriptet, kódot beilleszteni, hanem egy úgynevezett tároló kódrészlet kerül alkalmazásra.
Ezzel a modullal az egyik legegyszerűbb és legpraktikusabb marketing eszköz válik elérhetővé a már meglévő vásárlók által történő termékajánlás által. A vásárló a rendelés leadását követően a köszönőoldalon vásárlását közzéteheti a Facebook-on, ezzel generálva direkt marketinget mind a termékeknek, mind web-áruházának. További előnyei a nagy hatékonyságon kívül az egyszerű beállíthatóság, egyértelmű és könnyű használat a vásárlók számára is.
A Ladybird egy olyan – nem kizárólag – hírlevél küldő rendszer, mely több különféle feliratkozási csoportot is képes kezelni, így akár különböző boltok, oldalak feliratkozóinak adatait együttesen, vagy külön-külön rendezve is kezelheti. Ez a teljeskörű megoldást nyújtó rendszer nagyobb átláthatóságot és rendszerezettséget biztosít, illetve a különböző kampányok, hírlevelek és egyéb marketing eszközök is célzottabbá tehetőek általa. Az integrációnál a Ladybird-ben egyéni beállításokra van szükség, majd a kapott kulcsokat és neveket kell megadni a webáruházban.
Előnyei:
- teljeskörű megoldás a hírlevél kezelésre,
- kitűnő marketing eszköz,
- több oldalfeliratkozás, illetve több termék vásárlásánál is jól alkalmazható.
A MailMaster egy olyan online hírlevélkezelő, melynek integrációjával az oldalon történő feliratkozást követően az adatok a MailMaster-ben is megjelennek, így használható a levelezőrendszer összes képessége a teljes feliratkozási listára. A modul azonnal továbbít minden eseményt a MailMaster rendszerbe, ezzel teljes szinkronizációt elérve, mellyel tovább növelhető a levélküldési hatékonyság.
Előnyei:
- teljeskörű hírlevél szolgáltatás,
- azonnali szinkronizáció, megegyező listák,
- más rendszerekből érkező feliratkozókat is képes kezelni.
A MailChimp az egyik legismertebb és nemzetközileg is elismert hírlevélkezelő. Népszerűségét elsősorban egyszerűségének köszönheti, mivel képes autorespondereket is kezelni, nagymértékben szimplifikálja a hírlevél küldést. A z integráció azonnal továbbit minden eseményt, történést így teljes szinkronban találhatóak meg mindkét helyen a feliratkozók.
Előnyei:
- teljeskörű hírlevél szolgáltatás,
- teljes és azonnali szinkronizáció, pontos nyilvántartás.
A „landing page” kifejezést használjuk arra az oldalra, melyre a látogató egy külső forrásból – legyen az hirdetés, kereső, ajánlás, linkgyűjtemény, hírlevél, stb. – megérkezik. Ezeknek az oldalaknak a funkciója lényegesen célorientáltabb, mint például egy honlap nyitóoldala, mivel sokkal kevesebb interaktív, kattintható elemet tartalmaznak. A landoló oldalak funkciójukat tekintve különféle marketing célra használhatóak, mint például: hírlevélre való feliratkozás, regisztráció, vásárlásmotiválás, letöltés stb. egyértelmű, konkrét tevékenység elvégzésére való motivációs hatása kiemelkedő.
Előnyei:
- nagymértékben javítja marketing eszközeink hatékonyságát,
- egyedi ajánlatok létrehozására is kiválóan alkalmas.
A közösségi média (Facebook, Google+, stb.) térhódítása kiteljesedett online életünkben, így szinte már alapvető, hogy az ott kialakított, igazolt profilunkkal – egy kattintással – regisztrálhassunk honlapokon, webáruházakon, ezzel meggyorsítva magát a regisztrációt és a vásárlást is.
Az OptiMonk egy viszonylag újonnan teret hódító, intelligens popup technológia, mely az oldalt elhagyni készülő látogatónak egy utolsó ajánlatot tesz egy felugró ablakban. Ez lehet vásárlásmotiváló, feliratkozásra közvetlenül lehetőséget adó, kupon, vagy egyéb akciós ajánlat, esetleg ingyenes letöltési lehetőség egyaránt. A felugró ablak akkor jelenik meg a mikor a látogató kihúzza az egeret a képernyőből, így alapvetően az aktív böngészést nem zavarja meg. Erőteljes marketing eszköz, így az átlagos hírlevél feliratkozó űrlaphoz képest akár 3-4-szer annyi feliratkozást is generálhat.
Az affiliate tulajdonképpen egy automatizált partnerprogram támogató rendszer, mely a külső értékesítő partnerek vásárlásszerző tevékenységeit felügyeli, adminisztrálja és kezeli. Az egész alapja egy megállapodás a weboldal (webáruház) tulajdonosa és egy külső partner között vásárló, illetve látogató, stb. szerzésére.
A webáruház értékesítő partnerei kapnak egy egyedi azonosító számot, melyet a linkjeikben és hirdetéseikben kell alkalmazniuk, hogy visszakövethető legyen, hogy a látogatók melyik partner oldaláról, hirdetései által érkeztek meg oldalunkra, így a generált eladás után fizethető meg a jutalék, megállapodás szerint.
Az affiliate olcsó, hatékony és biztonságos marketing eszköz, jutalék rendszerű értékesítéshez ideális és alacsony kockázattal bír mindkét fél számára, mivel egyrészt mindkét fél nyomon tudja követni a megrendeléseket, másrészt csak a létrejött eladások után kell jutalékot fizetni.
Az értékesítő partner az automatizált rendszernek köszönhetően naprakész információkhoz juthat arról, hogy mennyi vásárlást generált, illetve mennyi látogatót hozott a weboldalra.
A rendszer képes külön kezelni a partnereket, a partnereknek biztosított eszközöket (linkek, bannerek, stb.), a jutalékokat (melyek megrendeléshez vagy feliratkozáshoz is köthetőek, megállapodás szerint), sőt a jutalékok különböző típusát, miszerint lehet fix összegű vagy százalékos, valamint pénzalapú vagy akár kuponos formában is a juttatás.
Modul magyarország legismertebb hírlevélküldő rendszerét kapcsolja össze webáruházával. Az integráció beállítása a Webgalamb rendszerében legenerálható link segítségével, rendkívül egyszerűen történik.
Az elhagyott kosár értesítő – mint ahogy arra neve is utal – értesítést küld a be nem fejezett vásárlásokról a felhasználóknak, ezzel ösztönözve a vásárlás befejezésére, ehhez azonban szükség van a felhasználó email címére, ahová az értesítés kiküldésre kerül.
A rendszer automatikusan – az általunk megadott tetszőleges időpontban – a félbehagyott vásárlások alapján email-t küld a látogatónak, ezzel motiválva az oldalra való visszatérésre és a vásárlás megvalósítására. Az email üzenetben egy URL kerül beillesztésre, hogy meggyorsítsa és leegyszerűsítse a kosárhoz való visszatérést egy kattintással.
Amennyiben regisztrációhoz kötött a vásárlás, úgy a regisztrációkor vagy a már meglévő regisztráció esetén a belépéskor, amennyiben pedig vendégpénztár van, akkor a vásárlói adatok megadását követően kerül elmentésre a kosár (és tartalma), majd ezt követően a rendszer figyeli, hogy sikeres volt-e a megrendelés.
Választást segítő funkciók
Az integrált kereső egy nagyon praktikus és hatékony modul, a látogatók gyorsan és egyszerűen kereshetnek általa termékeket webáruházunkban. Az automatikus kiegészítés funkció még eredményesebbé teszi a keresést, mivel a beírt szavakat kiegészítve megjelennek a lehetséges találatok, attól függetlenül, hogy a szavakat az adott sorrendben írtuk be vagy sem.
Előnyei:
- minden fontosabb termékadatban keres,
- minden oldalon elérhető,
- valós idejű találat megjelenítés névvel és képpel.
A modul tulajdonképpen egy dinamikus, automatikusan generálódó lista alapján kigyűjti a legnépszerűbb, leggyakrabban megvásárolt termékeket, melyet az oldalba ágyazva, tetszőleges helyen jelenít meg. A modullal a megjelenített termékeknek egy plusz reklámot biztosítunk, illetve a vevők, leendő vásárlók felé is egy pozitív megerősítést nyújt, mivel bizonyítottan jól működő webáruház érzetét kelti.
Előnyei:
- teljesen automatikus,
- a lista az oldal bármely részén elhelyezhető és tetszőleges számú terméket tartalmazhat,
- vásárlás motiváló.
Hasonlóan a top termékek modulhoz, ez is egy automatikusan generált listát hoz létre, a legújabb, legutóbb hozzáadott termékekről. Ezáltal mikor termékpalettánk bővítésre kerül, a látogatók szembeötlően értesülhetnek az újdonságokról.
Előnyei:
- teljesen automatikus listázás,
- tetszőlegesen megadható termékszám a lista megjelenítésénél.
Ez a modul többféle marketing célra is használható, ilyenek például: a preferált, illetve akciós termékekre való felhívás, stb., de mindenféleképpen a vásárlást ösztönző, motiváló céllal történő szembeötlő megjelenítést teszi lehetővé. Nagyjából úgy kell elképzelni, mint egy hipermarket esetén a figyelemfelkeltő standok, pultok használatát, ennek online megfelelője a kiemelt termék modul által az oldal jól látható – kiemelt – részén az értékesítésre szánt produktum, árucikk megjelenítése.
Tulajdonságai:
- tetszőleges számú, véletlenszerűen kiválasztott termékek megjelenítése,
- egyszerűen – néhány kattintással – adhat hozzá új terméket és távolíthat el a listából.
Ezzel a modullal az alapvetően azonos, csak néhány paraméterben eltérő termékeket tudjuk egyszerűbben, együttesen kezelni termék változatokként (például ruhák esetében: eltérő méret és/vagy szín, stb.). A webáruház termékkínálata átláthatóbbá válik általa.
Előnyei:
- különböző opciókat és tetszőleges számú változatot is tud kezelni,
- termékenként külön opciókat adhatunk meg,
- eltérő árat is tud kezelni termékváltozatonként.
Amennyiben az Ön webáruháza nem egy márkaképviselet, hanem különböző gyártók termékeit értékesíti és szeretne ezek közül néhányat kiemelni a többi közül, akkor erre a célra ez a modul kiválóan alkalmas. A modul használatával tetszőleges számú gyártó – akár az Ön által meghatározott sorrendben – jeleníthető meg az oldala kiemelt részein.
Előnyei, tulajdonságai:
- a megjelenített gyártó linkként az összes általa gyártott termék listaoldalára mutat,
- a márkaérzékeny látogatók figyelmének felkeltésére, választás segítésére tökéletes eszköz,
- tetszőleges kategóriák adhatóak meg,
- kiemelhetőek általa a preferált gyártók.
A modul segítségével az oldal látogatói leszűrhetik azokat a termékeket, melyek aktuálisan készleten vannak és megvásárolhatóak, azoktól a termékektől, melyek esetleg csak előrendelhetőek, vagy ideiglenesen, esetleg egyáltalán nem elérhetőek.
Előnyei:
- hatékony vásárlás növelő,
- egy kattintással leszűrhetőek azok a termékek, melyek nem állnak rendelkezésre.
A modul segítségével egy lista jeleníthető meg a látogató részére az általa már megtekintett termékekből, mellyel segítséget nyújtunk a könnyebb visszakereséshez, ezáltal kiküszöbölhető az amiatti esetleges meghiúsuló vásárlás, hogy a vevő nem találja a terméket.
Előnyei, tulajdonságai:
- időszakos lista, amely törlődik, mikor a látogató elhagyja az oldalt,
- kiváló emlékeztető és segíti a tájékozódást, visszakeresést,
- tetszőleges számú termék megjelenítése,
- személyesebbé teszi az oldalt a látogató számára.
A modul segítségével egy intelligens termékajánlót hozhatunk létre, mellyel egy adott termék adatlapjának megtekintésekor a rendszer automatikusan javasol hasonló termékeket, melyek esetleg nagyobb eséllyel érdekelhetik a látogatót. Az ajánlás több szempont szerint is történhet, mint például: azonos kategória, azonos gyártó, hasonló ár, stb..
Előnyei és tulajdonságai:
- automatikusan teszi a javaslatokat,
- különféle hasonlóság is megadható,
- termékoldalon jeleníti meg az ajánlásokat, könnyebbé teszi a böngészést, növeli a vásárlók elégedettségét.
A kívánságlista modul arra szolgál, hogy a látogató a számára szimpatikus, tetszetős termékeket – melyeket éppen nem tud, vagy jelenleg nem áll módjában megvásárolni – egy olyan listára tudja helyezni, melyről bármikor rendkívül egyszerűen vissza keresheti és a kosárba helyezheti.
Előnyei és tulajdonságai:
- külön, egyéni listát készíthet a látogató, melyről a termékeket egy kattintással a kosárba helyezheti,
- a listában szereplő termékekhez saját megjegyzés adható, a látogató az általa összeállított kívánságlistát megoszthatja ismerőseivel (pl.: email-ben).
Ez a modul az azonos termékek, különféle paraméterekkel rendelkező változatait kezeli, mint például: a különböző színű, anyagú, méretű, stb. árucikkek. A modul lehetővé teszi, hogy a csak egyes paraméterekben eltérő termékeket ne külön-külön kezeljük, hanem egy oldalon jeleníti meg a különféle változatokat, melyet a vásárló azonnal lát és választhat is közülük.
Előnyei és tulajdonságai:
- kezelése rendkívül egyszerű,
- a termékváltozatok önálló termékként kezelhetőek; ez azt jelenti, hogy különböző képek, ár és raktárkészlet, stb. rendelhetőek hozzájuk.
Webáruház rendszerünkben a legkülönfélébb termékek, termék típusok felkínálására, értékesítésére van lehetőség, melyeket részletesen, különféle terméktulajdonságokkal is felruházhat. Ezáltal a vásárlók akár a termék tulajdonságaira is tudnak szűrni, valamint a termékek összehasonlítására is lehetőséget nyújt. A modullal kiemelhetőek a legfontosabb tulajdonságok, melyeket Ön tetszőlegesen adhat meg, akár korlátlan számban.
Előnyei és tulajdonságai:
- tetszőleges számú, bármilyen terméktulajdonság létrehozható,
- a különböző termékkörökhöz külön terméktípus készíthető, így minden termék csak a rá jellemző egyedi tulajdonságokkal rendelkezik.
- Egy termékhez korlátlan, tetszőleges számú tulajdonság kapcsolható.
- Lehetőség van az egymástól csak tulajdonságban eltérő (pl.: szín, méret, stb.) termékek összekapcsolására, valamint a kiemelt tulajdonságok a termékoldalon való kihangsúlyozott megjelenítésére.
Ezzel a modullal a mozgó felületek figyelemfelkeltő tulajdonságára alapozva emelhetőek ki az Ön által kiválasztott termékek.
Előnyei és tulajdonságai:
- a vásárlók az adott terméket közvetlenül, egy kattintással érhetik el,
- a mozgás felkelti a figyelmet, vásárlás-motiválásra is kifejezetten alkalmas,
- állítható gördülés sebesség és irány, nem foglal sok helyet az oldalon, mégis számos termékre hívhatjuk fel vele a figyelmet.
A kategória ajánló modul – hasonlóan a termékajánló modulhoz – kiemelten jelenít meg tartalmakat, konkrét termék kategóriákat az oldalon, használatával termékcsoportok gyors elérhetőségét teszi lehetővé.
Előnyei és tulajdonságai:
- a modul segítségével felhívhatja a figyelmet új termék kategóriákra,
- akár top termékek kategóriára, vagy kiemelt termékcsoportokra is alkalmazható,
- a gyorsabb elérés által akár vásárlás-motivációra is használható célirányosan az adott kategóriákban szereplő termékekre vonatkozóan.
A vásárlók nagy része nem minden esetben tudja, hogy milyen terméket milyen más termékkel, esetleg kiegészítővel érdemes megvásárolni, erre ad ötletet a modul a korábbi látogatók vásárlási szokásainak összegyűjtött információi alapján. A termékoldalon elhelyezve a vevő segítséget, ötletet kap a korábbi vásárlások alapján, használatával növelhetőek a vásárlási tételek.
Előnyei és tulajdonságai:
- automatikusan generálódik,
- több termék vásárlása esetén hasznos tippeket ad,
- bizalmat ébreszt az oldal látogatókban, vásárlókban.
Az oldalra látogatót segíti a termékek kiválasztásában a különböző tulajdonságokra történő szűrési lehetőség. A modul használatával célirányosan a keresett tulajdonságoknak megfelelő árucikkek listázhatóak ki, ezzel is vásárlóbarátabbá válik webáruháza.
Előnyök és tulajdonságok:
- növeli az oldala hatékonyságát,
- képes termékkörönként kezelni különböző szűrőket,
- megjelenésében lehet csúszkás vagy checkbox-os,
- leegyszerűsíti és segíti a termékek közötti választást,
- egyszerre több értéket is kiválaszthat a látogató.
A termék összehasonlítás modul segít a vásárlónak a különböző tulajdonságokkal rendelkező termékek összehasonlításával a legmegfelelőbb választást meghozni. Nincs szükség egyenként megkeresni a termékeknél a vevő számára legfontosabb adatokat, mivel egy külön oldalra irányítja a modul, ahol táblázatszerűen hasonlítja össze a kiválasztott termékek – akár egyedi – tulajdonságait.
Használatával:
- nagymértékben növelhető a vásárlások száma,
- személyesebbé teszi a vásárlást, valamint a – már előre beállított – tulajdonság típusokra épül, így beállítása egyszerű.
Meggyőzést/vágykeltést segítő funkciók
A kereskedelmi marketing egyik leghatékonyabb fegyvere egy szó: az „akció”. Mindenki ismeri jelentését és mindenki felfigyel rá, legyen szó bármilyen típusú akcióról (eseti, árukapcsolásos, jelentős vagy csekélyebb értékű), egyetérthetünk abban, hogy jelentős reklámértékkel bír. Az akciós termékek modullal könnyedén hívhatja fel a figyelmet kiemelt akciós ajánlataira a webáruház tetszőleges részén elhelyezve.
Használható:
- fix áras akciókra (pl.: egy termék ára 2600 Ft),
- vásárlócsoportokra történő akciózásra,
- időzíthető, több akció is futhat egyszerre és van lehetőség a priorizálás beállítására.
A vásárlói csoportok modul kifejezetten jó szolgálatot tehet, ha Ön nagykereskedésként is értékesít, valamint, ha rendkívül széles vásárlói köre van. A modullal létrehozhat VIP ügyfeleinek, rendszeres vagy szinte bármilyen jellemzők szerint csoportosított vásárlóinak külön kört, melyekhez hozzá rendelhet egyedi árakat.
A modullal lehetőség van:
- törzsvásárlói réteg kialakítására,
- tetszőleges számú vásárlói csoport kialakítására, illetve
- minden egyes termékhez és vásárlói csoporthoz egyedi árat alakíthat ki.
A web-es vásárlások esetén meghatározó lehet más, korábbi vásárlók véleménye az adott termékről, mely sok esetben erős reklámértékkel is bírhat, ezért nagyon fontos, hogy lehetőséget adjunk vásárlóinknak véleményük nyilvános kifejtésére. Erre ad lehetőséget a termékértékelés és véleményezés modul, melynek használata a látogatók számára rendkívül egyszerű és magától értetődő. Megbízhatóság érzetét fokozza, hogy fontos számunkra a vásárlóink visszajelzése.
Jellemzői:
- nem szükséges hozzá bejelentkezni,
- a vásárlói vélemények közzététel előtt és után is cenzúrázhatóak, a szöveges vélemény nyilvánítás mellett „pontozással” is értékelhetőek a termékek.
A webáruházon megjelenő váltakozó bannerek hatékony figyelemfelkeltő eszközök, reklámozhatja velük termékeit, termékcsoportjait, kiemelheti akciós ajánlatait. A modul használata egyszerű; az admin felületen tölthet fel tetszőleges számú bannert (a képek lehetnek jpg vagy png formátumban egyaránt), valamint linkelje be a képre való kattintás landoló oldalát, a modul egymás után váltogatva jeleníti meg a bannereket az oldalon.
Előnyei és tulajdonságai:
- könnyen kezelhető admin felület, rendezhető kép sorrend,
- kiemeli az adott ajánlatokat a látványvonal feletti helyeken, nagyon szembeötlő,
- automatikusan léptet a bannerek között, de kézzel is lapozható, valamint különféle effektek állíthatóak be,
- bizalomépítő, a legjobb opció termékek és akciók kiemelésére.
A GYIK (gyakran ismételt kérdések) modullal átláthatóbbá tehetjük az oldal látogatóinak a vásárlás menetét. Előre megírt kérdésekre részletes válaszokat adhatunk meg, ezzel biztosítva teljeskörű információt a vásárlással, fizetési módokkal, várható szállítási idővel, elállási jog, vagy az esetleges jótállás/garancia érvényesítésével kapcsolatosan. Az ismétlődő kérdésekre való részletes válaszokkal növelhetjük a vásárlói bizalmat, valamint csökkenthetjük a kosárelhagyások számát.
Ezzel a funkcióval feleslegessé válik a termékképre kattintás, elegendő a kurzort a kép fölé vinni és automatikusan megjelenik nagyítás, így az oldalunk látogatója nagyobb méretben is megtekintheti a megvásárolni kívánt árucikket.
Előnyei és tulajdonságai:
- modern, esztétikus megjelenés, még kényelmesebbé teszi a látogatóknak a böngészést,
- megjelenése állítható az oldal design-jának megfelelően; tetszőlegesen lehet kerek valamint szögletes keretű a nagyítás,
a modullal kiküszöbölhető a pop-up ablaktiltó funkció, így minden böngészőben azonnal működő nagyítási opció áll rendelkezésre, nincs szükség külön a „felugró ablakok” engedélyezésére.
A modullal az oldal látogatói termékeinkről egy nyomtatóbarát, rendezett oldalt kapnak, mely tartalmazza az árucikkeink legfontosabb információit a legjobban látható elrendezésben.
Jellemzői:
- rendkívül egyszerű, egy kattintással működik,
- nem igényel beállítást,
- offline marketinghez is ideális.
Termékeinkhez letölthető dokumentumokat – leírásokat, certifkációkat, termék használati útmutatókat, valamint további hasznos információkat tartalmazó dokumentumokat – csatolhatunk különböző formátumokban (pdf, doc, stb..), ezzel is növelve az információ mennyiséget az oldallátogatók felé. A széleskörű és megfelelő informálással fokozhatjuk a megbízhatóság érzetét.
A termékjellemzők modullal külön választhatja a termékleírást és a specifikációt, technikai paramétereket, valamint abban az esetben is jó szolgálatot tesz, ha több, egyedi terméktulajdonságot is szeretne megadni.
Jellemzői és előnyei:
- a paraméterek alapján akár külön szűrési opció is beállítható,
- tetszőleges jellemző-kategóriák hozhatóak létre,
- a kategóriákon belül is tetszőleges paraméterek adhatóak meg, a paraméter értékekre speciális keresés is létrehozható.
Tranzakciós értéket növelő funkciók
Ezzel a modullal a megtekintett termék oldalán tud megjeleníteni – ajánlani – kiegészítő termékeket (pl.: tartozékokat, stb.), ezzel tovább növelheti az eladott árucikkek mennyiségét, valamit a tranzakciók értékétét segítheti a vásárlóit a megfelelő/kompatibilis tartozékok kiválasztásában.
Előnyei:
- felhasználóbarát, segít a megfelelő tartozék kiválasztásában,
- növeli a kiegészítő termékek értékesítését,
- xls táblázatos feltöltésen keresztül is felvihető.
A modullal beállítható az ingyenes szállítási értékhatár minimális szintje. Vásárlásösztönzésre is jól használható, amennyiben a házhoz szállítás ingyenessé tétele egy olyan összeghatárhoz van igazítva, mely még nem túl magas, de szükséges még néhány termék vásárlása. A minimum összeget érdemes úgy árrésünkhöz igazítani, hogy a szállítási költség átvállalása kifizetődő legyen.
Előnyei:
- kosárértéktől függően beállítható az ingyenes szállítási határ,
- a költséghatékonyságot szem előtt tartó vásárlóinkat jól motiválhatjuk több tétel, vagyis alkalmanként nagyobb összegben történő vásárlásra.
Ahogy a modul neve is jelzi, arra szolgál, hogy a nagyobb tételben vásárolt termékekre bizonyos mennyiségek megvásárlásához kötött árkedvezményt tudjunk csatolni. Akár viszonteladóinknak is tudunk vele kedvezni, illetve jól motivál a nagyobb tételben történő vásárlásra.:
Beállíthat – akár sávosan – kedvezményeket a kosárban lévő termékek mennyiségétől vagy árértékétől függően, ezzel is további vásárlásra ösztönözheti az oldallátogatót.
Tulajdonságai, előnyei:
- sávosan többféle kedvezmény is megadható,
- vásárlói csoportonként is állítható be különböző kedvezmény,
- a kosárban lévő árucikkek értéke alapján százalékos kedvezmény adható.
A kosár oldalon, még a tényleges vásárlás megtörténte előtt további termékek ajánlására ad lehetőséget a modul, melyeket akár egy kattintással azonnal a kosárba helyezhetnek. Legyen szó akár kiegészítő termékekről (tartozékokról) vagy kapcsolódó, hasonló termékekről, nagyobb kiszerelésről, stb. jó lehetőség ez a tranzakciós érték esetleges növelésére, további vásárlásra való motiválásra.
Előnyei, tulajdonságai:
- lehetőség van véletlenszerű ajánlás beállítására, melynek esetén kosaranként eltérő termékeket kínál,
- manuális beállítás esetén konkrét termékeket állíthatunk be, hogy mikor, milyen esetben jelenjenek meg,
- akciókkal kombinálva tovább növelheti a kosár tartalmának végösszegét,
- jól átgondolt beállítással rendkívül jól motivál az impulzív vásárlásra közvetlenül a vásárlás megtörténte előtt, a legkiválóbb helyen biztosít megjelenést.
A jutalmazó módszert meglovagolva egy kitűnő vásárlás motiváló eszközt alkalmazhatunk a modul segítségével. A meghatározott feltételek teljesítése esetén a vásárló választhat a megadott ajándékok közül.
- Beállíthatóak különböző feltételekhez különböző ajándékok,
- beállítható, hogy ajándék csak bizonyos termékek megvásárlása esetén járjon (ezzel kitűnően működhet a „készletkisöprés”),
- több különböző feltétel is megadható egyszerre,
- vevőcsoportonként is megadhatóak különböző feltételek és ajándékok.
A hűségpont rendszer szintén a jutalmazó módszert veszi alapul és visszatérő vásárlásokat képes generálni. A modullal rendkívül rugalmasan, különféle – Ön által megadott – módokon képes a pontokat kiosztani, legyen szó termékenkénti egyedi, vagy általános vásárlási érték utáni jutalompontokról. A hűségpontok a vásárlóknak is könnyen visszakövethetőek.
Előnyei:
- rugalmas felhasználás,
- teljesen egyedi pontkezelési rendszert is kialakíthat egyéni igényeinek megfelelően,
- vevőcsoportokhoz is rendelhető.
A csomagkészítő modul vásárlásmotiváló hatása tulajdonképpen a termékkapcsoláson alapul. Ezzel akár bent ragadt termékeket is értékesíthetünk valamilyen akció keretén belül, úgy, hogy népszerűbb termékekhez hozzá kapcsolunk kevésbé népszerű terméket kedvezményes ár kialakításával motiválva a vásárlót, hogy a csomagot válassza a szimpla termék megvásárlása helyett. Növelhető vele az átlagos kosárérték és a vásárlási elégedettség, mivel kedvezményes áron több tételhez is hozzájut a vásárló. Esetleg új, vagy kevésbé ismert termékek bevezetésére is jól használható.
Egyéb webáruház funkciók:
Mivel annyi különböző gondolatmenet létezik, a párhuzamos kategorizálással a különböző logika mentén kereső látogatók is könnyedebben találhatják meg az általuk keresett terméket. A modul lehetőséget nyújt arra, hogy egyazon terméket más-más kategória felépítés alapján csoportosítsuk. Egy példán keresztül bemutatva: egy ruházati áruház csoportosíthat a ruha használati módja (alkalmi, hétköznapi, sport), anyaga és színe, esetleg márka/gyártó, vagy akár aszerint is, hogy kiknek lett tervezve (gyermek, női, férfi ruházat, stb.), így oldalunk látogatói célirányosabban tudnak keresni és nagyobb eséllyel találják meg a számukra legmegfelelőbb terméket.
Előnyei és tulajdonságai:
- növeli a vásárlói élményt,
- nagymértékben segíti a tájékozódást és a használatot,
- a főkategória mellé korlátlan alkategória tartozhat,
- különböző logika alapján is megtalálhatják a vásárlók ugyanazt a terméket.
A modul boltunk, webáruházunk készletkezelésére használható, még pedig úgy, hogy akár két különböző – egymástól független – raktárkészletet is képes kezelni. Ezzel például jól elkülöníthető a tényleges raktárkészlet, valamint a beszállítónk által rendelkezésre bocsátott készlet. A kettős készletezés esetén még az is beállítható, hogy melyikből vonja le az eladott mennyiséget.
Előnyei és tulajdonságai:
- beállítható például az is, hogy automatikusan ne vonja le a rendelt mennyiséget, így tulajdonképpen maximális rendelési mennyiséget is szabhatunk,
- tetszőleges raktárkészlet állapotok adhatóak meg.
A vásárlások során meghatározó lehet az általunk kínált termékek gyártója. Mivel sok látogató nagy márkaérzékenységgel bír, ezzel a modullal egyszerűen hozzárendelhetőek a termékekhez a gyártók, így vásárlóink egyszerűen az adott márkára is szűrhetnek, megjelenítve kizárólag az általuk priorizált gyártók termékeit.
Előnyei és tulajdonságai:
- konkrét gyártókra való szűrés,
- egyszerű és gyors kezelhetőség,
- a gyártó akár logóval és névvel vagy egyszerre mindkettővel is megjeleníthető,
- bármilyen, tetszőleges gyártó kezelése.
Statisztikák készítésével képet kaphatunk a megrendelések egyes adatairól, melyből kiderülhet, hogy milyen irányba érdemes tovább bővíteni a termékkört, vagy mely termékekből érdemes nagyobb raktárkészletet fenntartani. A statisztika oldalon pontos képet kaphatunk minden alapfontosságú mért adatról, mint például:
- megnézett termékek statisztikája,
- megvásárolt termékek statisztikája,
- rendelések időbeli elosztása.
A modul segítségével a kosárértéktől függően sávosan, értékhatárokhoz köthetően állíthatóak be a szállítási költségek. Előnyei és tulajdonságai:
- akár régiókhoz is köthető a kedvezmény, így EU tagállamokra, vagy azon kívülre, valamint Magyarországra is más-más engedményt állíthat be.
- Nem szükséges azonnal ingyenes kiszállítást nyújtani, fokozatosan lehet kosárértéktől függően csökkenteni a költséget, ezzel akár vásárlásmotiváló hatás is elérhető.
A vízjel generáló segítségével automatikusan és egyszerűen vízjelezheti a weboldalán szereplő képeket. Akár külön-külön – az admin felületen beállítható - hogy a nagyméretű kinagyított, vagy a termékoldalon megjelenő közepes méretű képek is vízjelezve legyenek.
Előnyei és tulajdonságai:
- teljesen egyénileg beállíthatóak a vízjel attribútumai (pozíció, áttetszőség, betűtípus, méret, stb.),
- kép és szöveg is megadható,
- képlopás gátlóként is funkciónál.
A PickPackPont manapság már az egyik legnépszerűbb szállítási módok közé tartozik, mivel nagy előnye, hogy rendkívüli rugalmasságot biztosít a vásárló számára, mégpedig azért, mert nincs konkrét időponthoz kötve az átvétel, mint például a házhozszállítás esetén, de mégis otthonához közel tudja átvenni a megrendelt terméket a vásárló, mivel országszerte rengeteg átvételi pont van. A PickPackPont mint fizetési mód is kiválasztható, mivel például utánvét esetén az átvételi ponton is kifizetheti a megrendelő a rendelés ellenértékét.
Előnyei, tulajdonságai:
- használatához egyénileg kell szerződést kötni a PickPackPont-al,
- naprakész szállítási hely lista,
- külön exportálható megrendeléslista.
A modullal – hasonlóan a sávos szállítási költség kalkuláció modulhoz – lépcsőzetesen adhatóak meg a szállítási költségek, azzal a különbséggel, hogy nem a kosár árértékét veszi alapul, hanem a benne elhelyezett össztermék súlyát.
Tulajdonságai:
- a látogatóknak információval szolgál a pontos szállítási költséggel kapcsolatban,
- mivel sok szállító a szállítási költséget a csomag súlyához is köti, így az ehhez mérten állítható be a webáruházban is,
- továbbá régiókhoz is külön hozzá lehet még rendelni egyedi szállítási költséget a súlyon felül.
A modullal a már meglévő webáruházunkban regisztrált vásárlók adataikat tudjuk kiexportálni és átvinni másik rendszerbe – legyen szó akár ügyviteli rendszerről, CRM-ről – néhány kattintással. A különféle kapcsolókkal hatékonyan kezelhető a már meglévő és az importálandó felhasználók listája, használható akár adat frissítésre is (pl.: csak címeket felülírni). A modul a jelszavakat is kezeli akár átvihetők, vagy üresen is hagyható, ha új jelszót szeretnénk bekérni a vásárlótól.
Előnyei és tulajdonságai:
- rendkívül rugalmas,
- akár néhány kattintással feltölthető, frissíthető több ezer vásárló adata.
Amennyiben egyes termékeire, szolgáltatásaira vonatkozóan nem szeretne nyilvános, konkrét árat megadni, a modullal lehetőség van az ár megjelenítése helyett átirányítani az érdeklődőt egy űrlap kitöltéséhez, melyen keresztül felveheti a kapcsolatot.
Előnyei és tulajdonságai:
- egyedi árképzésre ad lehetőséget ügyfelenként,
- termékenként beállítható,
- az ajánlatkérésre beállított termékek nem tehetőek a kosárba (ezzel a nem kiszállítható termékek házhoz rendelését is kiküszöbölhetjük),
- választható opció továbbá: a „nincs ár”.
A private webshop lehetőséget nyújt arra, hogy egy teljesen zárt oldalt készítsünk, így kizárólag az engedélyezett, bejelentkezett felhasználóknak lesz lehetősége megtekinteni webáruházunk tartalmát. Ha valakinek birtokában van webáruházunk linkje, az még nem elegendő a megtekintéshez, böngészőből megnyitva csak – az általunk beállított – bejelentkező oldal jelenik meg neki, ahonnan csak a helyes bejelentkezési adatokkal tud tovább navigálni. Amennyiben ezt a modult használjuk, úgy automatikusan létrejön egy belépő oldal – melyhez egyedi háttérkép is megadható. A modul nagykereskedések részére, valamint belső – nem nyílt –, de távolról is elérhető rendszerek, oldalak kialakítására is jó opció.
A PayPal szerencsére már nem csak külföldön elterjedt fizetési lehetőség, tulajdonképpen wallet-ként (online pénztárca) működik és biztonságosan védi a kártya, valamint banki adatait. A modul lehetőséget nyújt rá, hogy csak az email cím és néhány adat megadásával egyszerűen használható legyen a PayPal fizetési mód (saját fiók is szükséges).
Előnyei és tulajdonságai:
- tökéletesen biztonságos, ezzel további vásárlói bizalmat generál,
- rendkívül egyszerű telepítés és használat,
- külföldiek számára is népszerű és szinte mindenhol elfogadott fizetési megoldás.
Használatát elsősorban azoknak ajánljuk, akiknek több üzletük, áruházuk, telephelyük van. Hasonlóan működik a PickPackPont-hoz, csak itt nem adottak a konkrét átvételi helyek, hanem mi magunk adhatjuk meg azokat.
A modullal beállítható és kiválasztható az utánvétes fizetési mód, valamint annak plusz költsége, illetve a banki átutalás, melynek kiválasztása után díjbekérő alapján utalhat a vásárló.
Külkereskedelemmel is foglalkozik, ezért szüksége lenne a többnyelvűség támogatására? Rendszerünk képes több különböző nyelvet is kezelni. A modullal elérhető nyelvek: magyar, angol, német, francia, horvát, olasz, lengyel, román, szerb, szlovák, spanyol. A nyelvek telepítése egyszerű, beállítás után az oldal szövege az adott nyelven jelenik meg, valamint az egyéb content-ek, szöveges tartalmak is átírhatóak és beállíthatóak az adott nyelvhez.
Előnyei és jellemzői:
- telepítése és karbantartása egyszerű,
- szöveges tartalmakat nyelvenként kezeli,
- tetszőleges számú nyelv használata,
- folyamatosan bővülő nyelvi választék,
- importálhatóak és exportálhatóak xls-be a különböző nyelvi elemek,
- nyelvenként különböző domain-név választható,
- a megfelelő valuta hozzárendelhető az adott nyelvhez.
Lehetővé teszi az egy kattintásos megosztást social media felületeken (mint például a Facebook, Twitter, Instagram, Google+, stb.). A Social Media gombok aloldalakra történő integrálásával lényegében virusmarketing-ként viselkedik a látogatók által megosztott tartalom (termékek stb.), tulajdonképpen reklámozzák a webáruház termékeit, szolgáltatásait, vagy egyéb tartalmát, egyszerűen elérhetünk vele új potenciális vásárlókat.