Webáruház rendszerek

You are here

Manapság a vásárlók bárhol, bármikor és bármilyen módon élni szeretnének vásárlási szándékukkal. Nincs megkötés sem helyben sem időben. Éppen ezért biztosítani kell számukra, hogy asztali gépről vagy mobileszközről gyorsan és könnyedén tudják megvásárolni a kívánt terméket. Az általunk kínált webáruház rendszer a vásárlók számára számos kényelmi funkciót foglal magába, a manapság elektronikus kereskedelemben használt fizetési és szállítási módokon felül. Gondolva a napi szintű adminisztratív munkával járó nehézségekre, webáruház rendszerünket olyan modulokkal láttuk el, hogy az időigényesnek vélt munkákra szánt ráfordítás lényegesen lecsökkenthető. Ezáltal a vásárlók könnyedén jutnak hozzá a termékhez, Ön pedig hatékonyan kezelheti az ezzel járó adminisztratív munkát.

Folyamatosan építünk ki újabb fizetési és szállítási módokat, egyéni modulokat a vásárlói élmény fokozására. Minden szegmensre vannak megoldásaink, legyen szó divatról, lakberendezésről, ékszerről, alkatrészről, vagy bármi másról. A néhány termékes online értékesítéstől, a több ezer terméket kínáló webáruház rendszerig, nálunk megtalálja az Önnek legjobban megfelelőt.

Mi tudjuk, hogy kell a marketinget, az elektronikus kereskedelmet, élmény növelést, használhatóságot, rendszer integrációt, optimalizációt összekapcsolni egy dinamikus és átlátható e-kereskedelmi rendszerré. Egy jó webáruház vonzó külsővel rendelkezik, biztonságos, informatív, könnyen használható és az Ön által képviselt brand formai és tartalmi elemeit hordozza.

A pontos igényekről és lehetőségekről részletesen egyeztetünk egy tárgyalás keretei között, mielőtt bármelyik csomagunkban található webáruház fejlesztését, tervezését megkezdenénk. Nem csak, hogy személyre szabott webáruházat készítünk Önnek, de tárhelyet és igény esetén karbantartást is biztosítunk.

Egy webáruház rendszer indítása komoly döntés, így az azt megelőző kutatás sem bír kisebb súllyal. Ennek megfelelően igyekszünk Önnek a lehető leginformatívabb tájékoztatást megadni. Reméljük sikerül meggyőznünk Önt arról, hogy az általunk kínált webáruház rendszer méltó fegyver lehet a manapság kialakult online harcban.

BASE csomag

  • Korlátlan számú termék
  • Kategória, alkategória oldalak
  • Gyártói oldalak
  • Ajándék domain és tárhely 1 évre
  • Szállítási költség kalkulátor
Árajánlatkérés

SMALL csomag

  • BASE csomag tartalma
  • Facebook / Twitter integráció
  • Egyéni megjelenés
  • Postai utánvét modul
  • SSL hitelesítés tanusítvány
Árajánlatkérés

STANDARD csomag

  • STANDARD csomag tartalma
  • Személyes átvételi pontok beállítása
  • PayPal integráció
  • Kiemelt termékek, Újdonságok
  • Többnyelvűség támogatása
Árajánlatkérés

ADVANCED csomag

  • ADVANCED csomag tartalma
  • Termékszűrő
  • Logo tervezés
  • Kapcsolódó termékek modul
  • Termék-összehasonlítás funkció
Árajánlatkérés

PRO csomag

  • ADVANCED csomag tartalma
  • Online bankkártya tranzakció
  • Extra SEO modul
  • Mobil eszköz optimalizálás
  • Valutaváltás valós idejű árfolyamon
Árajánlatkérés

Webáruház rendszer modulok

Marketinget támogató funkciók:

Az egyik legegyszerűbb és legolcsóbb marketing eszköz, mellyel új webáruházának forgalmát gyorsan fel tudja lendíteni, illetve a már meg lévő áruházak bevételeit és látogatottságát növelni. Alkalmas nagy vásárlói tömegek megcélzására, vásárlásmotiválásra, használata egyszerű. A kuponok száma szinte korlátlan, illetve lehetőség van névre szóló egyedi ajándékutalvány létrehozására is. A kuponok különfélék lehetnek:

  • a kedvezmény alapján: százalékos, vagy fix összegű;
  • felhasználhatóság gyakorisága alapján: egyszeri, vagy többször használatos;
  • vonatkozás szerint: egy termékre, termékcsoportra, illetve teljes vásárlásra vonatkozó kedvezmény;
  • A kuponok kitűnően használhatók direkt marketinghez, akár személyre szabottan is.

    SEO modulunk segítségével a minden igénynek megfelelően szabályozni tudjuk a webáruház minden egyes oldalát, ezzel biztosítva a keresőkre történő maximális optimalizáltságot. A webes keresőkre optimalizáltság kiemelten fontos, az egyik legfőbb látogatottságot generáló forrásunk, így érdemes maximálisan kihasználni a benne rejlő lehetőségeket.

    A modul alapértelmezetten automatikus keresőoptimalizálásra alkalmas, de további különféle automatikus beállítási lehetőséggel meghatározott sablont is be lehet állítani. Lehetőség van az egyes aloldalak külön-külön történő manuális optimalizálására is. Keresőbarát linkek alkalmazásával tovább optimalizálja webáruházát.

    Lehetővé teszi az egy kattintásos megosztást social media felületeken (mint például a Facebook, Twitter, Instagram, Google+, stb.). A Social Media gombok aloldalakra történő integrálásával lényegében virusmarketing-ként viselkedik a látogatók által megosztott tartalom (termékek stb.), tulajdonképpen reklámozzák a webáruház termékeit, szolgáltatásait, vagy egyéb tartalmát, egyszerűen elérhetünk vele új potenciális vásárlókat.

    Ez egy olyan szabvány az úgynevezett „oldal elköltözött” visszajelzés szerveroldali átirányítására, mellyel kiküszöbölhetőek a 404-es hibák. Abban az esetben használjuk, mikor webhelyét új tárhelyre (domain-re) költöztette, irányította; továbbá megváltoztak a webáruházban szereplő linkek. A keresőmotorban elért eredményeket továbbra is fenn lehet tartani ezzel a megoldással, mivel biztosítja az elavult URL címekre mutató linkek átirányítását az újonnan létrehozott oldalra.

    Ennek a funkciónak az előnyei, hogy a látogatói több URL-en keresztül is el tudják érni weboldalát, webáruházát, így a korábbi érdeklődői is egyszerűen megtalálják. Az aloldalakhoz nem kell külön új URL-eket létrehozni, mely leegyszerűsíti az átirányítást, és a már meglévő keresőoptimalizálás által elért eredményei, helyezései is megmaradnak, mely marketing szempontból is igen szerencsés.

    A szociális média rohamosan fejlődő és terjeszkedő felületének köszönhetően még inkább elterjedté váltak a weboldalakba integrálható közösségi funkciók, melyeknek csoportformáló hatása további lehetőségeket rejt magában. Az egyik legnépszerűbb példája a Facebook rajongói doboz, ahol jól látható mennyien és kik kedvelik az Ön oldalát, webáruházát. A modul esetében lehetőség van az oldalhoz illeszkedő testreszabásra, illetve a megjelenés beállítására.

    Ezzel a funkcióval lehetősége van a vásárlások, és egyéb konverziók (mint például hírlevél feliratkozás, kapcsolati űrlap kitöltése, termék megtekintés, kosárba helyezés vásárlás nélkül stb.) mérésére, illetve különböző listák létrehozására, melyeket a későbbiekben remarketing célra is alkalmazhat. Kifejezetten adott csoportoknak szóló, célzott hirdetések kialakításához is kitűnően használható.

    Ez egy olyan információhalmaz kigenerálását takarja, mely alapján a google gyorsabban indexeli (feltérképezi) a webáruház aloldalait. Mivel egy webáruházban folyamatosan változnak a tartalmak – új termékek kerülnek be és ki az adatbázisból, mellyel egyidejűleg a termékoldalak is változnak (megszűnnek vagy létrejönnek) – ezeknek az adatoknak a dinamikus kigenerálásával jelentősen javítható a keresőoptimalizáltság. A modul egy olyan információs eszköz a Google felé, mellyel tájékoztatjuk a keresőt az új, fontos tartalmak létezéséről, továbbá hogy ezeket a kiemelt oldalainkat milyen gyakran frissítjük.

    A gyors mobilnetnek és az okos telefonok elterjedésének köszönhetően manapság már alapvető elvárás egy webáruház mobilra optimalizált megjelenítése. A mobilra történő optimalizálás segíti az érdeklődők navigálását az oldalon belül és az oldal hatékonyságát is növeli. A vásárlás és az oldal használata egyszerűbbé válik, a letisztult nézet megkönnyíti a böngészést a telefon vagy tablet méretű kijelzőkön. Forgalomnövelő hatása pedig abban mutatkozik meg, hogy szinte azonnal bárhonnan elérheti a kínált terméket, szolgáltatást a vásárló így kevesebb az – úgymond – „lepattanó” érdeklődő.

    A megújult Google Analitika követőkóddal még hatékonyabb az adatgyűjtés és az információk rendszerezése. Használatával szinte minden olyan fontos információt láthatunk a webhely látogatóiról, mint például a demográfiai információk, látogatói szokások, technikai adatok, megtekintett tartalmak, oldalsebesség, stb.. További előnyei még a rugalmasabban használható követőkód, egyszerűbb beállítási lehetőségek és az offline adatok visszatöltésének lehetősége.

    Mint ahogy az a modul megnevezéséből is látható ez a funkció lehetővé teszi a Facebook profillal történő hozzászólás írását. A modul összeköti az ön közösségi oldalát a webáruházával - termékeivel és szolgáltatásaival –, így jól láthatóan valós vásárlói vélemények jelennek meg, mely fontos szerepet játszhat akár – motiválhat is – egy vásárlási döntés meghozatalakor.

    A Google Ads Remarketing – hasonlóan a Facebook remarketinghez – a célzott hirdetések kialakításához nyújt kitűnő segítséget egyedi listák létrehozásával.

    A látogatók felkerülnek különböző listákra a megtekintések alapján így a Google hirdetési rendszerébe is bekerülnek, majd a későbbiekben – ha egy az Önével releváns oldalon böngésznek – megjeleníthető számukra különféle hirdetés.

    A megjelenített hirdetések lehetnek szinte bármilyen típusú marketing anyagok, mint például: animált, képes, HTML5 formátumú, responsive, szöveges és különböző elrendezésű.

    Célzás szerint a reklám szólhat azoknak a látogatóknak, akik nem fejezték be a vásárlási folyamatot (kedvezményekkel motiválhatóak), vagy a megvásárolt termékekhez kapcsolódóan ajánlhatóak tartozékok és kiegészítők, sőt akár arra is van lehetőség, hogy a megvásárolt termék előre tervezett elhasználódásának idejére legyen beállítva vásárlásra ösztönző hasonló terméket ajánló reklám.

    További alternatíva a dinamikus, adott termékmegtekintésekhez egyedileg beállított termékek ajánlása hirdetés formájában, a széleskörű beállítási opcióknak köszönhetően rengeteg különféle felhasználási módot tudunk még javasolni.

    A Google Tag Manager egy viszonylag új szolgáltatás, amely leegyszerűsíti a követőkódok használatát a weboldalon, mégpedig úgy, hogy használatával nem szükséges az oldal kódba az összes scriptet, kódot beilleszteni, hanem egy úgynevezett tároló kódrészlet kerül alkalmazásra.

    Ezzel a modullal az egyik legegyszerűbb és legpraktikusabb marketing eszköz válik elérhetővé a már meglévő vásárlók által történő termékajánlás által. A vásárló a rendelés leadását követően a köszönőoldalon vásárlását közzéteheti a Facebook-on, ezzel generálva direkt marketinget mind a termékeknek, mind web-áruházának. További előnyei a nagy hatékonyságon kívül az egyszerű beállíthatóság, egyértelmű és könnyű használat a vásárlók számára is.

    A Ladybird egy olyan – nem kizárólag – hírlevél küldő rendszer, mely több különféle feliratkozási csoportot is képes kezelni, így akár különböző boltok, oldalak feliratkozóinak adatait együttesen, vagy külön-külön rendezve is kezelheti. Ez a teljeskörű megoldást nyújtó rendszer nagyobb átláthatóságot és rendszerezettséget biztosít, illetve a különböző kampányok, hírlevelek és egyéb marketing eszközök is célzottabbá tehetőek általa. Az integrációnál a Ladybird-ben egyéni beállításokra van szükség, majd a kapott kulcsokat és neveket kell megadni a webáruházban.

    Előnyei:

    • teljeskörű megoldás a hírlevél kezelésre,
    • kitűnő marketing eszköz,
    • több oldalfeliratkozás, illetve több termék vásárlásánál is jól alkalmazható.

    A MailMaster egy olyan online hírlevélkezelő, melynek integrációjával az oldalon történő feliratkozást követően az adatok a MailMaster-ben is megjelennek, így használható a levelezőrendszer összes képessége a teljes feliratkozási listára. A modul azonnal továbbít minden eseményt a MailMaster rendszerbe, ezzel teljes szinkronizációt elérve, mellyel tovább növelhető a levélküldési hatékonyság.

    Előnyei:

    • teljeskörű hírlevél szolgáltatás,
    • azonnali szinkronizáció, megegyező listák,
    • más rendszerekből érkező feliratkozókat is képes kezelni.

    A MailChimp az egyik legismertebb és nemzetközileg is elismert hírlevélkezelő. Népszerűségét elsősorban egyszerűségének köszönheti, mivel képes autorespondereket is kezelni, nagymértékben szimplifikálja a hírlevél küldést. A z integráció azonnal továbbit minden eseményt, történést így teljes szinkronban találhatóak meg mindkét helyen a feliratkozók.

    Előnyei:

    • teljeskörű hírlevél szolgáltatás,
    • teljes és azonnali szinkronizáció, pontos nyilvántartás.

    A „landing page” kifejezést használjuk arra az oldalra, melyre a látogató egy külső forrásból – legyen az hirdetés, kereső, ajánlás, linkgyűjtemény, hírlevél, stb. – megérkezik. Ezeknek az oldalaknak a funkciója lényegesen célorientáltabb, mint például egy honlap nyitóoldala, mivel sokkal kevesebb interaktív, kattintható elemet tartalmaznak. A landoló oldalak funkciójukat tekintve különféle marketing célra használhatóak, mint például: hírlevélre való feliratkozás, regisztráció, vásárlásmotiválás, letöltés stb. egyértelmű, konkrét tevékenység elvégzésére való motivációs hatása kiemelkedő.

    Előnyei:

    • nagymértékben javítja marketing eszközeink hatékonyságát,
    • egyedi ajánlatok létrehozására is kiválóan alkalmas.

    A közösségi média (Facebook, Google+, stb.) térhódítása kiteljesedett online életünkben, így szinte már alapvető, hogy az ott kialakított, igazolt profilunkkal – egy kattintással – regisztrálhassunk honlapokon, webáruházakon, ezzel meggyorsítva magát a regisztrációt és a vásárlást is.

    Az OptiMonk egy viszonylag újonnan teret hódító, intelligens popup technológia, mely az oldalt elhagyni készülő látogatónak egy utolsó ajánlatot tesz egy felugró ablakban. Ez lehet vásárlásmotiváló, feliratkozásra közvetlenül lehetőséget adó, kupon, vagy egyéb akciós ajánlat, esetleg ingyenes letöltési lehetőség egyaránt. A felugró ablak akkor jelenik meg a mikor a látogató kihúzza az egeret a képernyőből, így alapvetően az aktív böngészést nem zavarja meg. Erőteljes marketing eszköz, így az átlagos hírlevél feliratkozó űrlaphoz képest akár 3-4-szer annyi feliratkozást is generálhat.

    Az affiliate tulajdonképpen egy automatizált partnerprogram támogató rendszer, mely a külső értékesítő partnerek vásárlásszerző tevékenységeit felügyeli, adminisztrálja és kezeli. Az egész alapja egy megállapodás a weboldal (webáruház) tulajdonosa és egy külső partner között vásárló, illetve látogató, stb. szerzésére.

    A webáruház értékesítő partnerei kapnak egy egyedi azonosító számot, melyet a linkjeikben és hirdetéseikben kell alkalmazniuk, hogy visszakövethető legyen, hogy a látogatók melyik partner oldaláról, hirdetései által érkeztek meg oldalunkra, így a generált eladás után fizethető meg a jutalék, megállapodás szerint.

    Az affiliate olcsó, hatékony és biztonságos marketing eszköz, jutalék rendszerű értékesítéshez ideális és alacsony kockázattal bír mindkét fél számára, mivel egyrészt mindkét fél nyomon tudja követni a megrendeléseket, másrészt csak a létrejött eladások után kell jutalékot fizetni.

    Az értékesítő partner az automatizált rendszernek köszönhetően naprakész információkhoz juthat arról, hogy mennyi vásárlást generált, illetve mennyi látogatót hozott a weboldalra.

    A rendszer képes külön kezelni a partnereket, a partnereknek biztosított eszközöket (linkek, bannerek, stb.), a jutalékokat (melyek megrendeléshez vagy feliratkozáshoz is köthetőek, megállapodás szerint), sőt a jutalékok különböző típusát, miszerint lehet fix összegű vagy százalékos, valamint pénzalapú vagy akár kuponos formában is a juttatás.

    Modul magyarország legismertebb hírlevélküldő rendszerét kapcsolja össze webáruházával. Az integráció beállítása a Webgalamb rendszerében legenerálható link segítségével, rendkívül egyszerűen történik.

    Az elhagyott kosár értesítő – mint ahogy arra neve is utal – értesítést küld a be nem fejezett vásárlásokról a felhasználóknak, ezzel ösztönözve a vásárlás befejezésére, ehhez azonban szükség van a felhasználó email címére, ahová az értesítés kiküldésre kerül.

    A rendszer automatikusan – az általunk megadott tetszőleges időpontban – a félbehagyott vásárlások alapján email-t küld a látogatónak, ezzel motiválva az oldalra való visszatérésre és a vásárlás megvalósítására. Az email üzenetben egy URL kerül beillesztésre, hogy meggyorsítsa és leegyszerűsítse a kosárhoz való visszatérést egy kattintással.

    Amennyiben regisztrációhoz kötött a vásárlás, úgy a regisztrációkor vagy a már meglévő regisztráció esetén a belépéskor, amennyiben pedig vendégpénztár van, akkor a vásárlói adatok megadását követően kerül elmentésre a kosár (és tartalma), majd ezt követően a rendszer figyeli, hogy sikeres volt-e a megrendelés.

    Választást segítő funkciók

    Az integrált kereső egy nagyon praktikus és hatékony modul, a látogatók gyorsan és egyszerűen kereshetnek általa termékeket webáruházunkban. Az automatikus kiegészítés funkció még eredményesebbé teszi a keresést, mivel a beírt szavakat kiegészítve megjelennek a lehetséges találatok, attól függetlenül, hogy a szavakat az adott sorrendben írtuk be vagy sem.

    Előnyei:

    • minden fontosabb termékadatban keres,
    • minden oldalon elérhető,
    • valós idejű találat megjelenítés névvel és képpel.

    A modul – funkcióját tekintve – az adott termékcsoport kínálatának megismertetésére szolgál, esetleg irányított vásárlásra is használható (pl.: egy kedvezményesebb, vagy akciós termék megjelenítésével). A látogató, vásárló számára megkönnyíti az adott kategóriában történő böngészést, esetleges kiegészítők, tartozékok vásárlását, anélkül, hogy vissza kellene térniük a listázáshoz.

    Előnyei, tulajdonságai:

    • kezelése egyszerű és kényelmes,
    • minden termékhez egyedileg meghatározhatóak a kapcsolódó termékek,
    • leegyszerűsíti a böngészést,
    • növeli a vásárlói elégedettséget.

    A modul tulajdonképpen egy dinamikus, automatikusan generálódó lista alapján kigyűjti a legnépszerűbb, leggyakrabban megvásárolt termékeket, melyet az oldalba ágyazva, tetszőleges helyen jelenít meg. A modullal a megjelenített termékeknek egy plusz reklámot biztosítunk, illetve a vevők, leendő vásárlók felé is egy pozitív megerősítést nyújt, mivel bizonyítottan jól működő webáruház érzetét kelti.

    Előnyei:

    • teljesen automatikus,
    • a lista az oldal bármely részén elhelyezhető és tetszőleges számú terméket tartalmazhat,
    • vásárlás motiváló.

    Hasonlóan a top termékek modulhoz, ez is egy automatikusan generált listát hoz létre, a legújabb, legutóbb hozzáadott termékekről. Ezáltal mikor termékpalettánk bővítésre kerül, a látogatók szembeötlően értesülhetnek az újdonságokról.

    Előnyei:

    • teljesen automatikus listázás,
    • tetszőlegesen megadható termékszám a lista megjelenítésénél.

    Ez a modul többféle marketing célra is használható, ilyenek például: a preferált, illetve akciós termékekre való felhívás, stb., de mindenféleképpen a vásárlást ösztönző, motiváló céllal történő szembeötlő megjelenítést teszi lehetővé. Nagyjából úgy kell elképzelni, mint egy hipermarket esetén a figyelemfelkeltő standok, pultok használatát, ennek online megfelelője a kiemelt termék modul által az oldal jól látható – kiemelt – részén az értékesítésre szánt produktum, árucikk megjelenítése.

    Tulajdonságai:

    • tetszőleges számú, véletlenszerűen kiválasztott termékek megjelenítése,
    • egyszerűen – néhány kattintással – adhat hozzá új terméket és távolíthat el a listából.

    Ezzel a modullal az alapvetően azonos, csak néhány paraméterben eltérő termékeket tudjuk egyszerűbben, együttesen kezelni termék változatokként (például ruhák esetében: eltérő méret és/vagy szín, stb.). A webáruház termékkínálata átláthatóbbá válik általa.

    Előnyei:

    • különböző opciókat és tetszőleges számú változatot is tud kezelni,
    • termékenként külön opciókat adhatunk meg,
    • eltérő árat is tud kezelni termékváltozatonként.

    Amennyiben az Ön webáruháza nem egy márkaképviselet, hanem különböző gyártók termékeit értékesíti és szeretne ezek közül néhányat kiemelni a többi közül, akkor erre a célra ez a modul kiválóan alkalmas. A modul használatával tetszőleges számú gyártó – akár az Ön által meghatározott sorrendben – jeleníthető meg az oldala kiemelt részein.

    Előnyei, tulajdonságai:

    • a megjelenített gyártó linkként az összes általa gyártott termék listaoldalára mutat,
    • a márkaérzékeny látogatók figyelmének felkeltésére, választás segítésére tökéletes eszköz,
    • tetszőleges kategóriák adhatóak meg,
    • kiemelhetőek általa a preferált gyártók.

    A modul segítségével az oldal látogatói leszűrhetik azokat a termékeket, melyek aktuálisan készleten vannak és megvásárolhatóak, azoktól a termékektől, melyek esetleg csak előrendelhetőek, vagy ideiglenesen, esetleg egyáltalán nem elérhetőek.

    Előnyei:

    • hatékony vásárlás növelő,
    • egy kattintással leszűrhetőek azok a termékek, melyek nem állnak rendelkezésre.