Keresőmarketing

You are here

Számos stratégia alkalmazása, az Ön honlapja megtalálhatóságának növelése érdekében. Egy adott oldal optimalizálásán át, a minőségi linképítésen keresztül, a fizetős kampányok kezeléséig, email marketing és hírlevél kezelés.

A mai online világban létszükséglet, hogy tisztában legyen oldala teljesítményével, élményindexével, korszerűségével. Célzott analitikákat felállítva mérjük a teljesítményt, keresési relevanciát. Kiértékeljük a Google által biztosított analitikát, akár egyedi célzott területekre összpontosítva is, és javaslatokat teszünk a keresési index javítása érdekében.

A keresőoptimalizálás a sikeres internet marketing eszköze. Általában egy nagyobb kampány része, mely a SEO mellett más digitális kiadványokból, teljesítmény-optimalizálásból áll, és ez így együtt alakítja a barangoló internetezőt vásárlóvá.

Hogy miért?

  • Az első számít

    Az internetezők 70% nem megy tovább a második találati oldalra.

  • Online magazin vagy blog

    Az online magazint vagy blogot üzemeltető cégek 450%-al több indexelt oldalt birtokolnak. Minél több indexelt oldal, annál nagyobb előny.

  • Segítünk, hogy megtalálják termékét

    Az internetes vásárlások 44%-a valamelyik keresőben indul

  • A forgalom 1/3-a

    A világ internet forgalmának 33%-a a Google organikus találati listák nyertesei

  • Helyi keresések

    Az üzletek megközelíthetősége a fő keresési cél a helyi keresők körében

A céljainak, erőforrásainak és költségvetésének megfelelően kínálunk optimalizálást, AdWords kampánykezelést, SEO karbantartást. Az eredmény minden esetben megnövekedett forgalom, javított relevancia, magasabb találati arány és megemelkedett bevétel.

Sajnálattal közöljük,hogy nem mindenki fér a találati lista első oldalán. A kereső-optimalizálás folyamatos és kíméletlen verseny, amiben csak folyamatos, hozzáértő és odafigyelő törődéssel lehet nyerni. A versenytársak is folyamatosan azon dolgoznak, hogy előre kerüljenek, így Ön sem maradhat le.

Tudta, hogy a legújabb felmérések szerint, ha egy linkre kattintva 3 másodpercen belül nem történik változás, akkor a látogató elnavigál az oldalról?

Ennek megfelelően a megnövekedett tartalom vagy látogatottság folyamatos minőség auditot igényel, hogy a visszatérő látogatókat megtartsuk, az újakat pedig visszatérésre bíró élményben részesítsük.