Keresőmarketing
You are here
Számos stratégia alkalmazása, az Ön honlapja megtalálhatóságának növelése érdekében. Egy adott oldal optimalizálásán át, a minőségi linképítésen keresztül, a fizetős kampányok kezeléséig, email marketing és hírlevél kezelés.
A mai online világban létszükséglet, hogy tisztában legyen oldala teljesítményével, élményindexével, korszerűségével. Célzott analitikákat felállítva mérjük a teljesítményt, keresési relevanciát. Kiértékeljük a Google által biztosított analitikát, akár egyedi célzott területekre összpontosítva is, és javaslatokat teszünk a keresési index javítása érdekében.
A keresőoptimalizálás a sikeres internet marketing eszköze. Általában egy nagyobb kampány része, mely a SEO mellett más digitális kiadványokból, teljesítmény-optimalizálásból áll, és ez így együtt alakítja a barangoló internetezőt vásárlóvá.
Hogy miért?
-
Az első számít
Az internetezők 70% nem megy tovább a második találati oldalra.
-
Online magazin vagy blog
Az online magazint vagy blogot üzemeltető cégek 450%-al több indexelt oldalt birtokolnak. Minél több indexelt oldal, annál nagyobb előny.
-
Organikus keresés
Az organikus kattintások 60%-át az első 3 keresési eredmény kapja.
-
Segítünk, hogy megtalálják termékét
Az internetes vásárlások 44%-a valamelyik keresőben indul
-
A forgalom 1/3-a
A világ internet forgalmának 33%-a a Google organikus találati listák nyertesei
-
Helyi keresések
Az üzletek megközelíthetősége a fő keresési cél a helyi keresők körében
A céljainak, erőforrásainak és költségvetésének megfelelően kínálunk optimalizálást, AdWords kampánykezelést, SEO karbantartást. Az eredmény minden esetben megnövekedett forgalom, javított relevancia, magasabb találati arány és megemelkedett bevétel.
Sajnálattal közöljük,hogy nem mindenki fér a találati lista első oldalán. A kereső-optimalizálás folyamatos és kíméletlen verseny, amiben csak folyamatos, hozzáértő és odafigyelő törődéssel lehet nyerni. A versenytársak is folyamatosan azon dolgoznak, hogy előre kerüljenek, így Ön sem maradhat le.
Tudta, hogy a legújabb felmérések szerint, ha egy linkre kattintva 3 másodpercen belül nem történik változás, akkor a látogató elnavigál az oldalról?
Ennek megfelelően a megnövekedett tartalom vagy látogatottság folyamatos minőség auditot igényel, hogy a visszatérő látogatókat megtartsuk, az újakat pedig visszatérésre bíró élményben részesítsük.