Digitális kiadványok
You are here
A digitális kiadvány manapság az egyik legjobban mérhető reklámeszköz. A fogalom a különböző kijelzőkön megjelenő kiadványokat foglalja magába, ami már nem csak a hirdetési felületeken futó bannereket jelenti, hanem pl. az interaktív PDF-ek, az online bármilyen formában letölthető magazinok és tájékoztató anyagok is ebbe a kategóriába tartoznak. A napjainkban mindannyiunkat körülvevő hatalmas adatfolyamot felhasználva, a digitális kiadványok jelenthetik az egyik legfontosabb eszközt terméke megfelelő kommunikálásában.

Bannerek és egyéb online űrlapok, publikációk fontos eszközök abban, hogy az Ön üzenete sokakhoz eljusson. Folyamatosan új megoldásokon dolgozunk, hogy a vásárlók interaktív kapcsolatba léphessenek a reklámmal.
Az ilyesfajta reklám mindenféle technikai eszközön megjelenhet, legyen az egy monitor, telefon, tablet, vagy bármilyen egyéb touch érintő felület. A látogatókat emberként és nem márkaként szólítjuk meg, interakcióra késztetjük őket és ezáltal maguk kerülnek a közvetített üzenet központjába.
Az általunk készített digitális magazinokban található gazdag tartalom és interaktivitás bárhonnan és bármikor elérhető. A meglévő digitális vagy nyomtatott tartalmakat átalakítjuk, szükség esetén az alap vázlatoktól kezdve dolgozzuk ki a designt, és készítünk belőle érintőképernyős eszközökre optimalizált kiadványokat. Ezzel elősegítjük, hogy kiadványa minél szélesebb célközönséghez eljuthasson. Az így készített digitális anyagok a legmagasabb minőségben, és az alábbiakban felsorolt legújabb technikákra és eszközökre épülve kerülnek átadásra:
- HTML5 és CSS3
- Audio és Video integráció
- JavaScript funkciók
- Tervezés és Vizuál Design
- Magas minőségű képek és egyéb digitális nyersanyagok


Néhány érdekes információ
- 26% a vásárlók közül jobban kedveli a digitális kiadványokat, mint a nyomtatott változatot.
- 200% volt a növekedés 2012 Augusztustól 2013 Februárig a digitális kiadványokat használók számát illetően
- 3000db új álláslehetőséget jelentett be a 30 legnagyobb csak online hírközléssel foglalkozó újság.
- 66% tabletet használók eszközén rendszeresen olvas híreket.
- 285000 a Financial Times digitális előfizetője, a 305.000 nyomtatott változatra előfizetővel szemben
- 45% használja tabletjét tévézés közben is.