Digitális kiadványok

You are here

A digitális kiadvány manapság az egyik legjobban mérhető reklámeszköz. A fogalom a különböző kijelzőkön megjelenő kiadványokat foglalja magába, ami már nem csak a hirdetési felületeken futó bannereket jelenti, hanem pl. az interaktív PDF-ek, az online bármilyen formában letölthető magazinok és tájékoztató anyagok is ebbe a kategóriába tartoznak. A napjainkban mindannyiunkat körülvevő hatalmas adatfolyamot felhasználva, a digitális kiadványok jelenthetik az egyik legfontosabb eszközt terméke megfelelő kommunikálásában.

Digitális kiadványok

Bannerek és egyéb online űrlapok, publikációk fontos eszközök abban, hogy az Ön üzenete sokakhoz eljusson. Folyamatosan új megoldásokon dolgozunk, hogy a vásárlók interaktív kapcsolatba léphessenek a reklámmal.

Az ilyesfajta reklám mindenféle technikai eszközön megjelenhet, legyen az egy monitor, telefon, tablet, vagy bármilyen egyéb touch érintő felület. A látogatókat emberként és nem márkaként szólítjuk meg, interakcióra késztetjük őket és ezáltal maguk kerülnek a közvetített üzenet központjába.

Az általunk készített digitális magazinokban található gazdag tartalom és interaktivitás bárhonnan és bármikor elérhető. A meglévő digitális vagy nyomtatott tartalmakat átalakítjuk, szükség esetén az alap vázlatoktól kezdve dolgozzuk ki a designt, és készítünk belőle érintőképernyős eszközökre optimalizált kiadványokat. Ezzel elősegítjük, hogy kiadványa minél szélesebb célközönséghez eljuthasson. Az így készített digitális anyagok a legmagasabb minőségben, és az alábbiakban felsorolt legújabb technikákra és eszközökre épülve kerülnek átadásra:

  • HTML5 és CSS3
  • Audio és Video integráció
  • JavaScript funkciók
  • Tervezés és Vizuál Design
  • Magas minőségű képek és egyéb digitális nyersanyagok
Digitális kiadványok - Referenciák
Digitális kiadványok - Kangoo Club Canada

Néhány érdekes információ

  • 26% a vásárlók közül jobban kedveli a digitális kiadványokat, mint a nyomtatott változatot.
  • 200% volt a növekedés 2012 Augusztustól 2013 Februárig a digitális kiadványokat használók számát illetően
  • 3000db új álláslehetőséget jelentett be a 30 legnagyobb csak online hírközléssel foglalkozó újság.
  • 66% tabletet használók eszközén rendszeresen olvas híreket.
  • 285000 a Financial Times digitális előfizetője, a 305.000 nyomtatott változatra előfizetővel szemben
  • 45% használja tabletjét tévézés közben is.